فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

آناهید مهربون

شب قدر شب میلاد تو !(سال قمری)

1394/4/14 18:26
نویسنده : مامان سحر
542 بازدید
اشتراک گذاری

 دخترقشنگم تو این شب عزیز خدای مهربونم تو رو به ماهدیه داد!

 

سه سال پیش بود و موقع اذان مغرب و من منتظر بدنیا اومدنت در حال درد کشیدن'وقتی اذانو میگفتن داشتم گریه میکردم و درد میکشیدم ودعا میکردم'درست ۵ دقیقه بعدش دعام مستجاب شد وخدا تو رو به دنیای من آورد! برکت رو به زندگی من آورد و منو عاشق کرد! بخاطر بودنت وسلامتیت هزاران بار خدارو شکر میکنم! ممنون که به زندگی من اومدی عشق من!

 

خدای مهربونم تو این شب عزیز ازت میخام این نعمت بزرگ مادرشدنو نصیب همه اونایی کنی که سالهاست منتظرند ! خدای بزرگ دو تا دوست عزیز منم دریاب ! الهی آمین

دوستای خوبم التماس دعا

 

پسندها (1)

نظرات (6)

همراه رایانه
15 تیر 94 10:23
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات کامپیوتری و اینترنتی تلفن تماس :9099070345 ادرس سایت: www.poshtyban.ir
عمه فروغ
15 تیر 94 13:18
تولد قمریت مبارک آناهید گلمان شا.. که همیشه زنده باشی.خدا براتون نگه داره ان شاا.. که همه به خواسته هاشون برسند .نماز و روزه هاتون قبول التماس دعا
مامان امیرحسین
15 تیر 94 15:05
مبارکه...خیلی پسرک ما هم در شب قدر( ۲۱ ام ماه مبارک )قدم رو چشم ما گذاشتن
مامان راحله
23 تیر 94 17:24
پیشاپیش عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک
مامان فاطمه
1 مرداد 94 15:43
دخترتون خیلی نازه. خدا حفظش کنه
مامان
14 مرداد 94 18:41
چه جالب،علی هم موقع اذان مغرب دنیا اومد تازه بچه دومی که دنیا میاد میبینی که اولی جقدر بزرگ شده تولدت پیشاپیش مبارک آناهید مهربون حوشگل