فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

آناهید مهربون

بدون عنوان

1395/4/10 15:48
نویسنده : مامان سحر
661 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم یک ماه ویک هفته دیگه ۴ ساله میشی ایشالا.دیروز باهم دیگه رفتیم مجتمع آسمان ولباس تولدت رو خریدیم! خیلی تولد دوست داری 'کیک 'فشفشه'شمع'کیک !یعنی انقد واسه تولدت لحظه شماری میکنی .... روزی چندبار ازم میپرسی چند روز دیگه تولدمه! الهی من قربونت برم که اینقدر عاقل و مهربونی. هر چی بزرگتر میشی بیشتر عاشقت میشم دخترم.. به خرسی ت هم علاقه ت خیلی بیشتر شده وشبا با خرسی میخوابی!غذاخوردنت هم کمی بهتره و وزنت در حدود۱۴کیلو کوچولوی باربی مامان.ترم اول کلاس زبانت هم دیگه آخراشه و تو بلدی تا ده بشمری! دیگه اینکه میخاستم شنا بذارمت گفتن زوده واست ایشالا سال آینده.واسه ژیمناستیک هم هنوز مرددم! یه چیز دینگه اینکه من و بابا رو به یه اندازه دوس داری اما اصلا دوس نداری بابا بره سر کار! همش میگی اجازه نمیدم بری! همه جا دوس داری ۳نفری بریم و نمیتونی از هیچکدوممون بگذری! وقتی عصبانیم میکنی و دعوات میکنم یجوری باهام حرف میزنی که دهنم بسته میشه!میگی من که اینقد دوستت دارم این چه رفتاریه بامن میکنی! یا اینکه میگی منو خیلی ناراحت کردی چرا سرمن داد میزنی! میخای دیگه دوستت نداشته باشم!? یعنی جیگرمو میسوزونی بلا! وای به روزی که که ناراحت باشم یا اشکامو میبینی دورت بگردم که اصلا طاقت نداری'میگی مامان تو رو خدا گریه نکن تو رو خدا ناراحت نباش! محکم بغلم میکنی و سرت رو میذاری روشونم!الهی من فدای دخترکم بشم..دنیای من !عمر من.عشقو زندگی مامان... خدایا شکرت بابت بزرگترین هدیه ای که بهم دادی..کمکم کن همیشه مامان خوبی واسه دخترم باشم..آمین

اینم چندتا ازعکسایی که کیفیتشون خوب نیست اما دوستشون دارم

 

 

 

اینجا بهت گفتم یجوری وایسا از موهات که بافتم عکس بگیرم و تو این ژستو گرفتی وروجک جونم! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (0)