فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

آناهید مهربون

اولین سوب

1391/11/15 0:19
نویسنده : مامان سحر
391 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان دیروز واسه اولین بار واست سوب درست کردم لبخند ( البته زیاد بود امروزم ازش خوردی.)چشمک وتوهم دوست داشتی خدا روشکر تشویق گفتم یه تنوعی بشه. دو هفته فقط فرنی و حریره بادوم خوردی خوشمزه اما نمیدونم چرا جدیدا به جای اینکه غذای تو قاشقو بخوری قاشقو لیس میزنی ابرو واسه همینم غذا از رو زبونت میریزه بیرون سوال آب هم به زور باید بدم بهت کلافه این باباتم همش میگه" بهش آب بدی ها! بچم تشنه نمونه "استرسخب بچه جونم آب بخور دیگهههههههههههههه ! 

غذا خوردن توهم مراسمی داره ها مامان به قول" خاله سمیرا  "زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کیان کوچولو
15 بهمن 91 1:30
ای جووون دلم .. منم به کیان سوپ دادم .. دوس داره .. بیچاره ها این سوپ های بی مزه رو چه با اشتها هم میخورن ...
مامان کیان کوچولو
15 بهمن 91 1:32
آره عزیزم هر قالبی میذارم متن هام بد میشه .. منم هی عوضشون میکنم .. هفته ی دیگه جشن دندونی کیان جونمه .. دارم شبا تو وبا میگردم واسه دسرای جور واجور و این چیزا .. خییلی حال میده .. از لینک های پیوند روزانه ام به اشپزی مامان سر بزن البته اگه دوس داری .. جالبه ..
مامان کیان کوچولو
15 بهمن 91 1:33
راستی فرشته کوچولومون هنوز دندوناش در نیومده .. ؟؟؟؟
مامان دخمل
15 بهمن 91 9:43
نوش جونش
سمیرا(مامان الناز)
15 بهمن 91 11:37
زود شروع نکردی برای سوپ؟من هنوز به النازم فرنی ندادم یعنی شروع کنم بهش بدم؟