فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

آناهید مهربون

در راه برگشت از خونه عمومسعود

1392/7/12 19:22
نویسنده : مامان سحر
297 بازدید
اشتراک گذاری

١٢/٧/١٣٩٢

 

عزیز دل مامان امروز نهار مهمون عمو مسعود جون وخاله لیلا بودیم.کلی اونجا شیطونی کردی

و با دادا پویان( به پسر عموهات میگی دادا )

 بازی کردی وبهت خوش گذشت .این عکسا رو هم تو راه برگشت گرفتیم .

 

 

جیگرمن

 

نفس من

عشق من

آناهید قبل از رفتن به خونه عمو جونش

توی اتاق خودش وقتی که اماده خوردن شده (توسط مامانش) !

عمر من

خیلی نازی دخترررررررررمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

hadis
12 مهر 92 20:07
نانا اونجوری نگاه نکن هاااااااااااااااا کلاه قرمزی بیا بغلممممممممممممممم بدوووووو بیا ببرمت ددر بدووووووووووووو زیبا روی خاله میس ورلد همیشگی میس ورلد همه سالها


مامان آرمينا
12 مهر 92 20:39
چه خوشكل خانمي شدي منم خيلي وقته دوست دارم آرمينا رو بزارم تو اين ماشينه ازش عكس بندازم ولي نشده
مامان الناز
13 مهر 92 10:36
ماماني اناهيد جونم هنوز راه نيفتاده؟كي ميشه اين وروجك ها راه بيفتن ؟
مامان ایدین
16 مهر 92 20:29
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$ روز جهانی کودک مبارک