فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

آناهید مهربون

اولین بازدید اناهید از دو اثر باستانی محشر

1393/5/4 17:46
نویسنده : مامان سحر
422 بازدید
اشتراک گذاری

تپه ومعبد باستانی خورهه محلات

مربوط به سه دوره از تاریخ

1.دوباره  پیش از نگارش(ماقبل تاریخ)2.دوره اشکانی(که قسمت اعظم ساخت معماری بنا واشیا پیدا شده روتشکیل میده)3.گورستان اسلامی روی تپه 

 

و جای دیگه ای رو  که دیروز رفتیم دیدیم 

سنگ نگاره های تیمره

واقع در نزدیکی روستای غرقاب .7 کیلومتری گلپایگان.از سمت خمین 

بود که واقعا حیرت آور بود! با قدمتی بین 30 تا چهل هزار سال پیش!!

 

 اگه براتون این پست جالبه 

در ادامه مطلب دنبالش کنید !

ادامه مطلب تکمیل شد!

 

 

این اثرهم مربوط به 300تا700سال پیش ومربوط به دوره اسلامی هست

اینچا روببین ..توضیحات کاملی داره

http://sazesafar.com/category/historical/markazi-historical/khomeyn

این لینک هم مربوط به شهر نراق هست.غار نخجیر.اگه دوست داشتین ببینیدش!

http://sazesafar.com/%D8%BA%D8%A7%D8%B1-%DA%86%D8%A7%D9%84-%D9%86%D8%AE%D8%AC%D9%8A%D8%B1/

 

پسندها (7)

نظرات (4)

نیلوفر
4 مرداد 93 18:02
فروش عروسک های دستبافت/ گل های کریستالی/ کلیپس با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
معصوم/مامان جان جان فاطمه
5 مرداد 93 15:06
سحر جون با کلی هیجان اومدم ادامه مطلب دیدم خبری نیست... من نمیدونستم استان اراک همچین جایی هم داره,من فقط یه بار خمین و محلات رو اومدم دیدم ,اون هم به خاطر دختر عموی همسرم که ساکن خمین هستش در مورد سوالت هم ,عریزم فاطمه تا چهار ماه و نیم از شیر من خورد ,بعد دیکه شیر خشک ,الان هم پاستوریزه که دارم سعی میکنم کمش کنم و در مورد انگشت نتونستم کاری کنم حتی لاک تلخ هم زدم ولی تاثیری نداره, چون تابستونه درو لبش همه جوشی شده
مامان پارسا و پوریا
12 مرداد 93 1:20
ما اینهمه خمینو محلات میریم اما تا حالا نمیدونستم چنین جائی هست! لازم شد اینبار که رفتیم همسری رو مجبور کنم ببرمون اونجا!
azam mohammadi
13 مرداد 93 19:26
touriste naze khale,duset daram