فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

آناهید مهربون

آناهید و آیناز

1393/6/17 10:03
نویسنده : مامان سحر
1,697 بازدید
اشتراک گذاری

هفته ای که گذشت میزبان مهمانان عزیزی از دیار بوشهر بودیم..4-5 روزی که مثل برق گذشت وکلی بهمون خوش گذشت..خاله مهناز..عمو محمد و آیناز عزیز پس ازسه سال  مهمانمان بودند و البته دلیل اصلی اومدنشون دیدن گل دخترمون بود..بگذریم که با کادوها وسوغاتی های زیادی که واسمون آوردندکلی شرمندمون کردند ...این چندشب همش به مهمونی وتفریح گذشت و امانتونست از هر شبش عکس بگیرم ! این چند تاعکس مجاز رو فقط دارم دوستان !

 

 

همگی برای صرف عصرانه مهمان خاله محبوب بودیم وآناهید وآیناز سرگرم تاب بازی

 

 

شام رو مهمون خاله نسرین بودیم که همه عکسا غیر مجازن!چشمک

شب بعد رو مهمون فاطی جون بودیم که به پیشنهاد خاله مهناز تم اون شب رو قرمز انتخاب کرد همگی تریپ قرمز بودیم !

بازم فقط عکسای

آناهید مجاز به نمایش هستند با عرض معذرت!

 

 

آناهید .آیناز . آرین

 

در ادامه هم ژستای دخملی که که معرف حضورتون هست ولازم بذکر نیست که من باز تکرار کنم همه ابتکار خود گل دختر نازمونو..

 

این پاشو که با دستش بلند کرده دیگه اخر ژسته بخدا !

 

الهی مادر فدات شه خانمم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (8)

نظرات (5)

مامانِ بهار
17 شهریور 93 11:53
همیشه شاد باشی عزیز خاله
azam mohammadi
20 شهریور 93 23:25
vay asheghetam dokhtar asheghe range ghermeze lebasetam asheghe figurataaaaaaaaaaaaaam
مامان الناز
27 شهریور 93 9:03
وای که چقدر تو ناز و ماهی دختررررر
مامان الناز
27 شهریور 93 9:03
مامانی اناهید هم که مثل گل دختر من ضعیف شده؟؟؟ اناهیدم چند کیلو؟؟؟
ویستامارکت
26 مهر 93 21:01
چه فکر قشنگی که همه یک تم لباس پوشیدید. خیلی خوشگل شده عکسا.