فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

آناهید مهربون

2574 بهار ایرانی

1394/1/8 16:50
نویسنده : مامان سحر
726 بازدید
اشتراک گذاری

 

سومین بهار زندگیت سبز باشه گل من ! 

 

نوروز همه مبارک و پر از شادی و سلامتی به امید خدا ! 

 

 

 

 

چهارشنبه سوری سال 93

که حسابی کیف میکردی وبالا وپایین میپریدی و  شاد بودی واسه خودت خانمم ..همش میرفتی پیش همسایه ها واگه حواسمون بهت نبود تا ته کوچه میرفتی بلا ! 

همه لحظه هات پر از شادی  باشه دخترک دوست داشتنی من ! 

 

پسندها (7)

نظرات (10)

عمه فروغ
8 فروردین 94 17:08
سال نو مبارک ان شاا.. سال خوبی داشته باشید پر از شادی و سلامتی.عکس هاتم هم خیلی خوب شده آناهید جونم ممنون از محبتتون عمه مهربون ! سال نو شماهم پراز شادی وسلامتی باشه ایشالا
مامان راحله
13 فروردین 94 0:29
فدات بش خوشگلم
عسل
15 فروردین 94 9:13
سال نوی شما هم مبارک،ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید در کنار آناهید خوشگل و ناز
مامان علی
16 فروردین 94 20:10
سلام عید شما و آناهید نازم هم مبارک ایشالا که سال خیلی خوبی داشته باشید سه ماهه دیگه مونده داداش علی بیاد یه بچه بزرگ کردنش خیلی سخته ولی دوتا باهم بزرگ میشن/
مامان سحر
پاسخ
قربونت برم عزیزم..ممنونمن که فعلا هیچ تصمیمی ندارم
مامان راحله
19 فروردین 94 18:56
زن ....جنس عجیبی ست! انگار درست شده تا...روی عشق را کم کند! پیشاپیش روزت مبارک
مامان
20 فروردین 94 20:49
سلام مامان آناهیدجون عیدتون مبارک ایشاا...سال پربرکتی داشته باشید وآناهید خوشگل ما همیشه سلامت ولبش خندون باشه.چقدرلباس خانوم خانوما قشنگه وبهش میاد ببوسش
مامان سحر
پاسخ
سلام مامان جون..عیدشماهم مبارک..از لطفتون سپاس
azam
23 فروردین 94 21:23
Sale motun mobarak azizay man,dokhtare balay naz har ruz shirintar az diruz
تاپ
24 فروردین 94 9:31
برایه خرید تاپ و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
ĸoѕαr
13 اردیبهشت 94 19:40
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
عمه فروغ
23 خرداد 94 13:11
سلام سحر جون خوب هستید؟آناهید گلم خوبه؟ خیلی وقت هست نیستید ان شاا.. که هر جا باشید خوش باشید
مامان سحر
پاسخ
سلام عزیزم مرسی که پیگیرماهستین.نی نی نازتون خوبه؟والا من بیشتر تو شبکه های اجتماعی هستم والبته آناهیدم اجازه نمیده پشت سیستم بشینم ماشالا از بس که شیطون شده !