فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

آناهید مهربون

تولدت مبارک عشقم!

1394/5/18 12:35
نویسنده : مامان سحر
754 بازدید
اشتراک گذاری

همه ی زندگی مامان وبابا' شیرین زبون خوشمزه من 'تولد شیرینت مبارک !

 

ایشالا که همیشه عمر قشنگت سالم وخوشحال باشی بند دلم !

 

امسال تولدت خیلی خوشحال بودی و کلی شادی کردی ورقصیدی! ومن وبابا لذت میبردیم که تو اینقدر ذوق داری وخوشحالی! از خریدن وسیله ها و کیک تولدت تا خوردن کیکت یکسره سرشار از انژی و شوق بودی ومیخوندی و میرقصیدی وکل میکشیدی دردونه ی من !

عمر من ورودت به ۴ سالگیت پر از شادی باشه ایشالا !

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (10)

عمه فروغ
18 مرداد 94 18:11
3 بهار زندگیت مبارک آناهید گلمان شاا.. که همیشه تنت سالم و دلت خوش باشهان شاا.. که در صفحه زندگیت بهترینها رقم بخورهالهی که همیشه موفق باشی و باعث افتخاره مامان و بابات باشیرو ی ماهتم میبوسم سحر جون خوشحال میشم اگه امکانش هست بتونم پیچ اینستاتون رو دنبال کنم
مامان سحر
پاسخ
الهی که همیشه زنده وپاینده باشید خانوم!منون از محبتتون'حتما خانمی !لطفا خصوصیتونوچک کنید.
مامان الناز
19 مرداد 94 15:56
تولد خوشگل خانوم مبارک
مادر
19 مرداد 94 16:42
http://www.niniaxs.ir/index.php/1ta3/7448-2015-08-09-04-38-22 سلام.وبلاگتون عالیه لطفا به لینک عکس پسرم سربزنیدوامتیازبدین.ممنون
مهسا امیدی
19 مرداد 94 18:27
سلام عزیزم حالت خوبه گلم؟ وبت خیلی نازه بخصوص کوچولوه نانازت انشالله خداحافظ شما و نی نی تون باشه فروشگاه کارت شارژم ديدن کن يه بار فقط تست کن / باور کن لذت مي بري خريد شارژ فوق العاده با تخفيف فوق العاده خیلی خیلی خیلی خواهش میکنم سایتم رو لینک کن قوربت ، بشم لينگم کنی ***** خريد شارژ عمده و ارزان www.sharjj.ir
مامان راحله
20 مرداد 94 15:58
تولدت مبارککککککککککک عزیزممممممممممممممممم
مامان راحله
24 مرداد 94 13:01
تمام عروسک های دنیا تا همیشه یتیم می ماندند اگر خدا دختر را نمی‌ آفرید …روزت مبارک عزیزم
مامان علی
8 شهریور 94 2:43
تولدت مبارک فرشته کوچولو ایشاله 120تا شمع رو کیکت فوت کنی
مامان پارسا و پوریا
3 مهر 94 13:57
تولدت مبارک فرشته کوچولوی زیبا
مامان مريم
5 آبان 94 0:10
عزیزم این خوشکل خانم با این لباس نازش تولدت مبارک عزززززیزم
مامان شهناز
10 آبان 94 15:05
سلام مامان سحــــــر مهربون...!!! نی نی ما آومده بهش سر می زنیـــــــد؟؟؟!!