فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

آناهید مهربون

شیرین کاری

1391/10/29 0:46
نویسنده : مامان سحر
288 بازدید
اشتراک گذاری

"قربون سرت . قربون سر قشنگت " تا اینو مامان برات میخونه سرتو اینور اونور

میچرخونی گل مامان ماچ دو روزه یادگرفتی گلم تشویقدیروزم که مهمونی بودیم

خونه خاله زهره(خاله بابایی) واسه عمومسعود جونت سرتوتکون تکون میدادی

 و کلی برا عموجونت قهقهه زدی خندهوخودتو براش شیرین کردی مژه

ناز دخترطلای من ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان یه فسقِلی
1 بهمن 91 1:18
چه بامزه ..
lمامان مهسا
4 بهمن 91 13:06
سلام عزیزم. چه دخمل نازی داری. ماشا ا. خدا برات حفظش کنه. نگران غذا خوردنش نباش اوایلش برای بچه ها پذیرش طعمهای جدید یه کم سخته. من و مهسا مشتاق دیدنتون هستیم.
مامان دخمل
4 بهمن 91 13:16
سلام نمیدونی چقدر خوشحالم کردین آخه مدتها بود دنبال یه دخمل هم سن دخمل خودم میگشتم امیدوارم بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم من شما رو لینک میکنم با اجازه
مامان علي
4 بهمن 91 15:32
عساي ناهيد و ديدم لباس ليمويي هم تو عكساش بود لينكتون ميكنم
مامان ساینا خانوم
13 بهمن 91 16:03
وای عزیزم ..............خیلی ناز و ماهی....دوست دارم ....ببووووووووووسسسسسسس