فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

آناهید مهربون

صندلی غذا

1391/11/15 0:29
نویسنده : مامان سحر
305 بازدید
اشتراک گذاری

طلا خانم امروز تونستی روی صندلیت بشینی تشویققبل از این از روی صندلی سر میخوردی ! اما این بار خوشگل تکیه دادی  ونشستی از خود راضی البته اولش دستاتو محکم گرفته بودی لبه صندلی ! انگار میترسیدی بیفتینگران اما کم کم خوشت اومد وشروع کردی به کوبیدن رو میزت و آواز خوندن و جیغ زدن و اجرای برنامه های مخصوص به خودت قلبماچماچ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بهاره مامان ونداد
15 بهمن 91 0:39
hd [hk o,a;g lk lhlhkd hc hkhidn [,k u;s il fchv
مامان کیان کوچولو
15 بهمن 91 1:26
ای جاااااااااااااااان مبارکه عروسک من .... ناز نازی ... خیلی دوستت دارم عزیزم ..
بهاره مامان ونداد
15 بهمن 91 1:31
ببخشیددددددددددددددددددعسل ندیدم انگلیسی نوشتم
نوشتم تو عشقی با اون قیافه بامزهات مامانی از اناهیدم عکس هم بزار


ممنون خاله بهاره جونممممم. خوب مارو خواب میکنید و میشینین به وبگردی با مامانی من!!!!!!!
نمیدونم چرا عکساش آبلود نمیشن؟!

مامان کیان کوچولو
15 بهمن 91 10:07
عزیزم من که راحت عکس آپلوود میکنم .. راستی در مورد پ باید پیداش کنی واسه من که کیبورد لپ تابه روی کلید اینتر ، یه کلید | هست که تو حالت فارسی میشه پ حالا امتحان کن .
مامان کیان کوچولو
15 بهمن 91 10:09
نه نگران نباش از سرش میفته فقط تو این حالت خیلی با مزه میشن بچه ها .. فقط حالشو ببر عزیزم .. ایشالله که به زودی دوتا دندون بامزه در میاره .. کیان هم همینجوری بود اما الان 4 تا انگشت میکنه تو دهنش .. عشق میکنم .
سمیرا(مامان الناز)
15 بهمن 91 11:38
وای پس چقد دخمل من تنبل تشریف داره که هنوزم با تکیه گاه درست نمیتونه بشینه و سر میخوره رو به پایین