فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

آناهید مهربون

یاداشتهای نه ماهگی من

1392/3/2 0:42
نویسنده : مامان سحر
298 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان چندوقتیه که نیومدم واست چیزی بنویسم..آخه فکرم خیلی درگیره.موضوع دل مشغولیم هم تو هستی. اوایل ٩ ماهگیت که یک هفته مریض شدی .بعد از اون هم دیگه خوب غذا نخوردی گلم.واسه چکاب ٩ماهگی که رفتیم وقتی شنیدم توی ماه٧و٨ وزن اضافه نکردی  دیگه نگرانیم  شروع شد.دکتر واست آزمایش کم خونی و ادرار نوشت که ببینه عفونت ادراری داری یا نه.دیگه نمیگم  که باچه مصیبتی ازمایش ادرارتو گرفتم !ولی خدا روشکر جوابش خوب بود وهیچ مشکلی نداشتی.و قرار شد ١٥روز بعد یعنی امروز باز واسه چکاب  بریم دکتر. امروزم باز وزنت تغییر نکرده بود وباز همون ٧٨٠٠ بود ! قرارشداز امروز آهنتو ٣٠قطره بدم وباز ١٥ روز بعدبریم ببینیم وزنت تغییر کرده یا نه ! عزیز دلم مامان این چند وقته همش غصه میخوره که شاید من مامان خوبی نبودم وبابایی هم همش دعوام میکنه که چرا این حرفارو میزنم ومیگه که تو خوب خوبی و هیچ مشکلی نیست.شایدم بخاطر ٤تا دندونیه که تو این ٢ماه دراوردی گلم.خانم دکترهم امروز بهم گفت وزنت نسبت به ون موقع تولدت خوبه وکم نیست.گفت که بیشتر بهت برسم .دیگه نمیدونه که  تمام سعیمو دارم میکنم  واسه غذا خوردنت ولی شما بیشتر از ٥ قاشق غذا نمیخوری وکلللللللللللللللللللی مامانی حرص میخوره..جون مامان.. عمر مامان....عزیز دلم .جون خودت خوب غذا بخور....وای که چقدر ذوق میکنه مامانی وقتی غذاتو خوب میخوررررررررررررررری.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آرمينا
2 خرداد 92 1:56
سحر جون نگران نباش آرميناي منم به خاطر دندوناي اولش 800 گرم وزن كم كرد و الان جبرانش كرده عزيزم سعي كن وعده هاي غذاش رو بيشتر كني هر چند كم بخوره موفق باشي ما رو بي خبر نزار
مامان نگار
4 خرداد 92 8:23
الهی بگردم. آناهیدم چی شده؟ می بینم یه مدتیه خبری ازش نیست منم گوشیمو عوض کردم دیگه شمارتونو ندارم که احوال بپرسم لطفا دوباره بهم شماره بدین ضمنا من فکر می کنم به خاطر دندونشه که وزن نگرفته آخه نگار جون هم موقعی که داشت دندون اولش در می اومد خیلی کم وزن گرفت اما بعد از در اومدن 2 تا دندونش تو این ماه وزن گرفتنش کاملا مشهوده و هرکی می بینه می گه
مامان الناز
4 خرداد 92 9:50
مامانی منم همین مشکل را دارم و کلی حرص میخورم.الناز منم اضافه وزن نداره و همش من فکر میکنم که کم کاری از من بوده و خیلی ناراحتم.البته که الناز غذا خوب میخوره ولی دریغ از 100گرم اضافه وزن
مامان ثنا
12 خرداد 92 0:20
عزیزم. من بعد چند وقت به وبت سر زدم و ناراحت شدم که اینقد درگیر بودی. نگران نباش عزیزم. حتما به خاطر دندون بوده. خیل بچه ها تازه تو دندون در اوردن کم میکنن. به ثنا بانوی من هم سر بزن
مامان ایدین
12 خرداد 92 2:30
نه ماهگیت مبارک گلم مامانی چرا عکس جدیدشو نمیزاری به ما سر نمیزنین
مامان کیان کوچولو
12 خرداد 92 15:35
ای جان دوس جون سلاااام غصه نخور وزنش که کم نیست .. خوبه هم به خاطر دندونشه هم به خاطر ایه که شیطونی هم میکنه .. جوووونم خاله خصوصی
ارلا
17 خرداد 92 18:13
سلام دوست عزیز وب جالبی داری خوشحال میشم به وب منم سری بزنید من منتظرتم