فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

آناهید مهربون

اولین پیک نیک تابستانه سه نفره طولانی ما !

1392/4/8 0:24
نویسنده : مامان سحر
584 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

زیر درخت گردو کنار نهر آب منطقه گردشگری حسین آباد

 

دوستای خوبم بیاین ادامه ..

 

 

 

 

 

 پارک آلومینیوم (داخل آلاچیق )

 

دوباره کلاه گذاشتین سر من ؟!

 الان درش میاردم

 

دیدید موفق شدم !

 

آناهید متعجب از اینکه داخل پشه بند گذاشتیمش که مثلا بخوابه !

 وای این چه چیز جالبیه مامانی   !

 

به سه تاییمون خیلیییییییی خوش گذشت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نگار
8 تیر 92 8:47
بابا جون چرا می خواین آخه سر این ناناز کلاه بذارین. خب دوست نداره دیگه تازه شم فدای اون تاپ انگری بردزش بشم من
مامان الناز
9 تیر 92 10:26
مامان مهرو جون
9 تیر 92 13:42
همیشه خوش باشی خوشگله
مامان حسین جون
9 تیر 92 15:20
سلام دوستان گلم حسین جون وپسرخاله ش محمدیزدان جون درمسابقه جشنواره تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده دوستان عزیزم اگه می تونید باارسال یک اس ام اس باقیدکد202 203 به شماره 20008080200بهشون رای بدین لطفا کدها رو همینجور که نوشتم بنویسین بدون خط فاصله یا هر علامت دیگه ای از لطف شما سپاسگذارم