فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

آناهید مهربون

اولین عکسهای آناهیدجونم

1392/4/17 18:42
نویسنده : مامان سحر
403 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان مدتها بود که عکس های بیمارستان رو گم کرده بودم واز همه سراغشونو میگرفتم وهیچکی نداتشون ومن خیلی بابت نداشتن عکسای اولین لحظات به دنیا امدنت ناراحت بودم .تا اینکه جمعه مشغول گشتن توی کامپیوتر بابایی بودم که یهو پیداشون کردم ونمیدونی چقدددددددددد ذوق کردم عزیز مامانی ..راستی خیلی دلم میخواد یه روز بیام وخاطره روزای آخری که توی دل مامانی بودی وداستان پر ماجرای اولین روزای زایمانمو واست اینجا بنویسم..یروز حتما این کارو میکنم !

 

 

 

بقیه در ادامه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بزرگترین فروشگاه اینترنتی
17 تیر 92 17:01
سری کامل مجموعه بی نظیر بی بی انیشتین 28 قسمت در 4 DVD ویژه کودکان 3 ماهه تا 3 ساله ارسال رایگان به سراسر کشور قیمت فوق العاده 15000 تومان آموزشهایی از قبیل اشکال، رنگها، حیوانات، اعضای بدن، آشنایی با زبانهای مختلف دنیا، سازهای موسیقی سبک های نقاشی، زبان اشاره، فصل هااشکال مختلف آب و.... است. در واقع 28 فیلم ، 28 موضوع مختلف را به بچه به زبان خودشان آموزش میدهد. از عروسک ها و اسباب بازی ها و حضور بچه ها و نقاشی و تصاویر واقعی از طبیعت و اطراف استفاده شده است و مفاهیم و کلمات بصورت لغت لغت بیان میشود و مفهوم آنها از طریق تصاویر برای بچه ها مشخص میشود. از موسیقی های موتزارت و بتهوون و باخ و مجموعه شعر های آموزشی انگلیسی (Nursery Rhymes) نیز برای آموزش در این مجموعه استفاده شده است. برای اصفهانی ها بسته همان روز به دستشان می رسد. در صورت تمایل و دریافت اطلاعات بیشتر به وبلاگ ما سر بزنید: http://stud.blogfa.com/
مامان نگار
18 تیر 92 8:29
ای جانم که از همون روز اول و توی بیمارستان هم خوشگل و مهربون و خوردنی بودی جالبه که از همون وقت مو هم داشتی!
مامان علی
22 تیر 92 12:12
چقدر لحظه های قشنگی بودن یادش به خیر ماشا... از همون اول چشمای قشنگش معلوم بود منم عکسای علی و تا چها ماهگی ندارم رم کامپیوترمون سوخت.............
مامان ثمین
25 تیر 92 15:40
عزیزم خاله جون از همون اول چشمای درشتی داشتی قربونت برم