فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

آناهید مهربون

اولین قدم هایت ..

1392/10/17 16:24
نویسنده : مامان سحر
406 بازدید
اشتراک گذاری

در تاریخ 22 آبان بعد از شام کلی با هم تمرین کردیم وشما بالاخره دو قدم ناقابل برداشتی!


قربون قدمات برم من ..


وقتی دو قدم برمیداشتی بعدش خودتو پرت میکردی بغل مامانی وکلی میخندیدی گل من..


امشب هم قدمات شد 6 تا وبعدش خودتو مینداختی بغل من..


تا فردا هم خدا بزرگه..


عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم

 

 

جیگررررررررررررررم

اناهید در لباس یکسالگی مامان سحر ! اوایل یکسالگی..اولین قدمها

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان نگار
25 آبان 92 10:50
مامانی همینجوری باهاش بازی کنین کم تر از 1 هفته دیگه اونقدر راه میره که امونتون رو می بره خصوصی هم دارین
مامان آرمينا
27 آبان 92 0:59
آفرين آناهيد جون آرمينا هم اگه باب ميلش باشه دوسه قدمي مياد جلو
felfel khanom
28 آبان 92 7:55
salaaam azizaam mashalla mashalla che dokhmaaale nazi khoda negahesh dare vasatoon ishalla va omidvaram bozorg beshe hamooni beshe ke khodetoon doost darin
معصوم/مامان جان جان فاطمه
1 آذر 92 23:20
هورااااااااااااااااااااااااا