فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

آناهید مهربون

اولین حمام دونفره !

1392/12/10 12:42
نویسنده : مامان سحر
4,907 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان امروز دور از چشم بابایی واسه اولین بار دو نفری رفتیم حمام ! اخه تا امروز دونفری حمومت میکردیم. بابایی میگفت تو نمیتونی از دستت لیز میخوره ! و امروز ثابت کردم که میشه! تازه از شانسمون اول آب ولرم شد وآخرشم کلا آب قطع شد !!!

ولی مامانی زود جنبید و قبل از سرد شدن کامل آب حموممونو تموم کردیم! شما هم خیلی دخملی خوبی بودی واصلا گریه نکردی جیگرررررررم

پسندها (1)

نظرات (4)

نگین مامان آمیتیس
25 اسفند 91 20:18
درود به سحر جون و آناهید خوشگلمممممم من از اول خودم آمیتیس رو حموم کردم جز چند روزه اول که اونم تازه زایمان کرده بودم و نمیتونستم خیلی کار خوبی کردی که خودت بردیش به حمام چون از یک سالگی به بعد باید یادش بدی که خودش حمام کردن رو تا دو سالگی یاد بگیره عزیز دلممممممممممم راستی این روزا این بحث سردی آب همه گیر شده منم این داستان رو دارم باورت میشه هفتهای دو بار شاید به زور بتونیم نصفه شب بریم حمام.آخه من و آمیتیس هر شب دوش میگرفتیم
زهرا مامان امیرحسین
25 اسفند 91 21:54
سلام عزیزم..میدونم خیلی خوش گذشته منم دیروز دومین بار بود که پسملیو تنهایی حمومش میکردم
مامان دخمل
26 اسفند 91 10:59
آفرین به این مامان و دخمل زرنگ من که با دخملم یه بار رفتم حموم از بس لولید نذاشت بشورمش دوباره دست به دامن باباش شدم آخه مگه آناهید جون اصلا گریه می کنه که می گین دخمل خوبی بودی؟ دخمل به این خانومی و مهربونی و شیرینی تکه به خدا
مامان آرینا
26 اسفند 91 16:44
واااااااااااااااااای چه دخملی نانازی دارید. خدا حفظش کنه. من با اجازه لینکتون میکنم. آخه دوست دارم زود به زود آناهید کوچولو رو ببینم.