فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

آناهید مهربون

یک سال ویازده ماه از حضور شیرینت گذشت..

1393/4/17 16:47
نویسنده : مامان سحر
332 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک ماه من  23 ماهه شد..

آناهید تقریبا کامل حرف میزنه ومنظورش وخواسته هاشو به ما میفهونه! اولین جمله شو وقتی نوزده ماهه بود گفت"بابا نیست!"

الان دیگه واسم تعریف میکنه وبلبل زبونی شده که بیا وببین!

جمله های طولانی میگه...مامان دی یوز(دیروز)یفتم(رفتم )تاب تاب تاب...هب!(خب)!

لپ منو میگیره ومثلا باهام شوخی میکنه و میگه: خوشله!

میره تو راه پله و پدربزرگشو صدامیکنه: پد دوم(پدرجون) بیا آنادید(آناهید) ببر پایین !

خودشو انادید خطاب میکنه..مامان لیوان انادید بریز..لباس آنادید بپوش..

فامیلی خودش ..باباییش و منو میدونه..اسم بیشتر از بیست حیوونو میدونه..عاشق تاب بازی هم هست شدید!!

شمع فوت کردنو خیلی دوس داره وبعد از فوت کردن میگه:تبلد مبایک!

باهر آهنگ قسمتاییشو که خوشش میاد تکرار میکنه..مثلا: عزیز دلی وای وای !

و کلی شیرینی های دیگه تو وجود این بشر خوشمزه هست که تو فرصتای بعدی مینویسم اینجا تا واسمون بعدها خاطره انگیزبشن !

 

پسندها (4)

نظرات (4)

مامانِ بهار
17 تیر 93 18:41
آفرین دختر قشنگم خدا حفظت کنه عزیزم
مامانِ بهار
17 تیر 93 18:43
با اجازه لینک شدی عزیزم .
نیلوفر
26 تیر 93 16:25
فروش عروسک دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مامان آرمینا
27 تیر 93 15:43
چقدر شرین زبون شدی خانمی .آفرین آناهید جون من که عاشق شیرین زبونیهای دخترام