فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

آناهید مهربون

هشت ماهگی نانا

1392/1/26 1:25
نویسنده : مامان سحر
640 بازدید
اشتراک گذاری

              

           ماچ عزیز دلم هشت ماهگیت با یه ذنیا آرزوی خوب واسه وجود نازنینت مبارکماچ

 

 

قشنگتربن سوغاتیه غبار پیراهن تو

 

 

عمر دوباره منه دیدن وبوییدن تو

 

 

نه من تو رو واسه خودم

 

 

نه از سر هوس میخوام

 

 

عمر دوباره ی منی

 

 

تو رو واسه نفس میخوام

 

 

ای که تویی همه کسم

 

 

 

بی تو میگیره نفسم

 

 

 

اگه تو رو داشته باشم

 

 

 

به هرچی میخوام

 

 

 

به علت سرما خوردگی نانا عکسای هشت ماهگیش با یک هفته تاخیر گرفته شدن 25/1/92

 

 

 

  قربونت برم که اینقذ ماهی تو مهر ماه خانم من!

 

 فدای شادی کردنت دخمل طلا

 

 خوشممممممممممممممل

 

 

 

ادامه عکسها در

 

 ادامه مطلب

 

 اناهید با مامان دالی بازی میکنه

 

 

 

 قربون اون چشاتم

 

 

 میخورمت مامانی ها!

 

 

 عاشقتم

 

 وای آب دهنم راه افتاد !

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

رویا
26 فروردین 92 13:45
سلام وبلاگ شما را دیدم قالب و مطالب قشنگی داشت برای افزایش بازدید وبلاگت میتونی به آدرس زیر ثبتش کنی ضرر نمی کنی http://sadatstart.mihanblog.com
مامان کیان کوچولو
26 فروردین 92 14:30
ای جونم چشماشو .. دوست دارم خاله جونی ی ی ی
مامان کیان کوچولو
26 فروردین 92 14:31
هشت ماهه شدنت مبارک گل ِ ناز
مامان نیایش
26 فروردین 92 15:01
چقدر تو نازی دختررررررررررررر فدای اون لبخند قشنگت
مامان نگار
26 فروردین 92 15:26
بامزه خوش خنده که آب از لب و لوچه ات آویزونه! بخند تا دنیا به روت بخنده
مامان الناز
26 فروردین 92 16:21
به به چه خانم خوشگلی داریم ما ماشاله به این دخمل ناناز
معصوم/مامان جان جان فاطمه
28 فروردین 92 1:05
8 ماهگي اناهيد مهربون مبارك
مامان آرمينا
28 فروردین 92 16:48
8ماهگيت مبارك عزيزممعلوم عكس گرفتن رو دوست داره كه اينقدر خانم ميشينه
مامان ایدین
11 اردیبهشت 92 2:29
وای چه عکس های خوشکلی چه عروسک شیرینی خانومی روزت مبارک