فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

آناهید مهربون

دخملی ما چیا میگه ؟

1392/11/3 23:00
نویسنده : مامان سحر
545 بازدید
اشتراک گذاری

 

صندلی: گگهgega..گ اول با کسره.بعدیش با فتحه(وقتی دوست داره رو صندلی یا اپن آشپز خونه یا میز بنشونیمش !)

باته:باشه(وقتی ازش میخوایم یه کاری رو انجام بده یا نده بهش میگیم باشه اناهید؟اونم سرش وکج میکنه و میگه باته!) 

میشی :مرسی

ادو:الو

آپه:پا.کفش.بلندی.جوراب

آبه:آب

دا:دایی

دادا:پسرعموش یا هر پسر بچه دیگه

عس:عکس

آنا : اسم خودش ..وقتی عکس خودشو میبینه وکلی هم ذوق خودشو میکنه!

و کلی کلمات دیگه و سه تا هم شعر به زبون خودش میخونه ..وقتی بهش میگم اناهید شعر گیشدو گیشدو رو بخون "اونم سریع برام میخونه.همچنین شعر اده د دد و تاب تاب عباسی

بلبل من عاشقتمممممممممممممم

راستی  اناهید هم مثل خودم میگم عاشقتمممم ولی نه به این وضوح.فقط خودم میفهمم که داره میگه عاشقتم ! 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان تارا
3 بهمن 92 23:08
سلام آناهید مهربونم میشه خواهش کنم یه سر بیای به وب دخملی شکلک و به گل دختر من رای بدی اگه امکان داره همین الان بیا چون یک ساعت دیگه بیشتر وقت نداره ممنون میشم عزیزم آدرسش اینه : http://dokhmalysheklak.niniweblog.com/ شماره 2 تارا مرررررررررررررررررررررررررررسی سلام عزیزم.همین الان پیغامتونو خوندم.میرم الان . امیدوارم دیر نشده باشه تارا جونم
مامان ستیانفس
10 بهمن 92 22:12
عزیزم ماشالله حسابی شیرین زبووووووون شدی