فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

آناهید مهربون

سومین مروارید آناهیدم

1392/1/25 1:01
نویسنده : مامان سحر
362 بازدید
اشتراک گذاری

صبح روزیازده فروردین وقتی هنوز تو رختخواب بودم ودلم میخواست بیشتربخوابم با صدای شیرین تو که مشغول بازی با بابایی بودی مجبور شدم چشامو باز کنم ! اما وقتی بابایی بهم گفت که سومین دندونت بیرون زده کلا خواب از سرم پرید وبلندشدم نشستم!دندونتو که دیدم کلی ذوقیدم وچند تا ماچ خوشمره از اون لپای نازت حالمو جا آورد..فدای تک تک اون دندونات بشم  !بوووووووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نیایش
25 فروردین 92 10:56
مبارککککککککککککککککککککککککککککککک باشه جیگر خاله



ممنونم خاله جون از لطفت.وبلاگ نیایش جونم آدرسش چیه؟






مامان آنا
25 فروردین 92 13:26
سلام سحرخانم دخترتون ماهه ماشاا... مارک باشه دندون نو به وبلاگ انای من هم سر بزنید اسم وبلاگش ائل اناسی
معصوم/مامان جان جان فاطمه
25 فروردین 92 16:19
مباركه اناهيد جونم،الهي بقيه مرواريد خوشگلاتم راحت بالا بياد جان جان من هنوز با سومي درگيره
مامان ایدین
25 فروردین 92 17:36
سلام خوشکل خانم خوبی جیگر ؟ مبارک باشه گلم
مامان نگار
25 فروردین 92 22:26
آفرین به آناهید جون زرنگ که سه تا دندون داره اما دخمل من هنوز هیچی! حالا هی مامانو گاز بگیر
مامان کیان کوچولو
26 فروردین 92 14:33
ای جااان مبارکه