فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

آناهید مهربون

یک سال ونیمه شدی گل من !

1392/11/22 0:12
نویسنده : مامان سحر
614 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دلبر نازم   18 ماهه شدنت خیلی دلنشینه!

  عاشقی با تو شیرینکم  دنیا دنیا زیباست ...

 

 

 

 

الهی قربون اون شکلک دراوردنات بشم من که اینقد شیرینی!

وقتی داشتیم ازت این عکسارو ازت میگرفتیم این شکلکارو به تقلید از مامانی درمیاوردی!بعدش میومدی تو دوربین عکستو میدیدی وباز میرفتی مشغول فیگور گرفتنات میشدی..با بابایی مرده بودیم از خنده..

الهی فدای اون چشات بشم من...

این لباستم هدیه عمه زیبا- دختر عموی باباست -دستش درد نکنه! خیلی بهت میاد

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (7)

معصوم/مامان جان جان فاطمه
24 بهمن 92 0:16
اين عروسك خوشمل رو نگاه چه خانمي شده عزيزم سحر جون هنوز اناهيد انگشت ميخوره من يكي كه كلافه شدم گاهي ديگه فاطمه شورش رو در مياره و من نميدونم چه كنم
مامان نگار
26 بهمن 92 1:04
باريکلا به آناهيد جون که اينقدر ژست هاى خوشگل گرفته لباسهاشم که نگو واقعا خوشگله دست عمه زيبا درد نکنه نگارنامه هم بعد از مدتها به روزه
نیایش جون
26 بهمن 92 14:32
‏‎ ‎چقد تو ماهی جیگرررررررررررر
مامان ستیانفس
26 بهمن 92 19:57
ای جوووووووووووووووووووووووووووووونعزیزم خیلی ناززززززززززززززززززززززززززی
ساغر
23 اسفند 92 11:31
ای ی ی جووووونم به این دختر ناز، با این تیپ خوشگلش. لباسشم فوق العاده س خیلی قشنگه و بهش میاد. دست عمه زیبا درد نکنه
ساغر
23 اسفند 92 11:34
ای ی ی جوووونم به این دختر ناز با این تیپ خوشگلش، لباسشم فوق العاده س خیلی بهش میاد. دست عمه زیبا درد نکنه
خاطره مامان بردیا
22 فروردین 93 11:00
خیلی لباست نازه عزیزم و خیلی بهت میاد