فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

آناهید مهربون

عکسهای تولد خانم کوچولو

1393/5/24 15:08
نویسنده : مامان سحر
1,975 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو شکر جشن تولد آناهید(6روز بعداز دوسالگیش) بخوبی برگزار شد و با اینکه خیلی ساده وخودمونی بود به مهمونامون کلی خوش گذشت.

طبق معمول من وبابایی همه کارها رو به تنهایی انجام دادیم ودیگه برای من هیچ انرژی باقی نمونده بود واسه پذیرایی مهمونا ویه سر درد عجیبی اومده بودسراغم .از بس  سر درد داشتم حالت تهوع گرفته بودم..همه مهمونا اومده بودند اما من وتو هنوز لباسم نپوشیده بودیم..خاله نسرین برام شربت قند درست کرد و4تا قرص خوردم تا کمی بهتر شدم وآماده شدم..زحمت سالادا رو هم الهام جون کشید وخاله لیلا هم خرده کاری ها رو تموم کرد..بماند که بابا هم کلی کار کرد واخر شب هم خاله نسرین وخاله فاطی کل ظرفا رو شستن وآشپزخونه رو مرتب کردند..دست همگی درد نکنه..ایشالا تو جشناشون جبران کنم..

هر چند یه غذای ساده برای شام در نظر گرفته یودیم..اما با این حال انجام دادن  همه کارها بتنهایی وبا وجود یه وروجک کوچولو حسابی خسته م کرد..

اما بالاخره بهتر شدم وتونستم در کنار مهمونا از جشن لذت ببرم..بابایی هم که حسابی ترکوند...

تو هم از شمع فوت کردن و بریدن کیک کلی کیفور شدی وخوشحال بودی..کلی هم ذوق بادکنکاتو میکردی..از کلاه تولد هم اصلا خوشت نمیومد وسرت نمیذاشتی..

اما به من میگفتی نرقص! ووقتی میرقصیدم قهر میکردی ومیومدی تو اتاق !

 ادامه مطلب پر از عکسه !

 

پویان..آرین  و شهرزاد و اناهید جون مامانش

دستت کیکی شده وداری به من میگش مامان دسم بشور !

اما زودی خوردیش !

کلی از فوت کردن شمعت کیف میکردی و با خوشحالی هم واسه خودت دست میزدی..

اول با کمک مامان..

اما بعدش  خودت ادامه دادی بریدن کیکتو..

الهی قربونت برم دخمل گلم که اینقد تولد وبادکنک وشمع وکیک دوست داری گل مامان..

عکسای زیادی نگرفیم اما کل مراسم تولدتو فیلم گرفتیم..عکس با مامان وبابا هم نگرفتی !

ایشالا  سالها زنده باشیم وبتونیم تو جشن تولدت خوشحالت کنیم عزیزم..

تولدت مبارک ناز دخترم

 

پسندها (12)

نظرات (13)

مامانِ بهار
24 مرداد 93 17:08
مبارکه عزیزم ... انشالله جشن مدرسه رفتنت عزیزم
مامانی و بابایی
26 مرداد 93 15:28
تولدت مبارک ان شا الله جشن صد سالگیش
مامان و بابا
26 مرداد 93 22:47
مبارک باشه تولد دو سالگی ناز دختر خوشبخت و سعادتمند و عاقبت بخیر باشه همیشه الـهی
زهره
27 مرداد 93 22:24
تولدت مبارک عزیزم. چه ژستهای خوشگلی هم میگیره بلا. ایشاا.. زیر سایه پدر و مادرت باشی همیشه
تینا مامان آناهید خوشمل
28 مرداد 93 16:22
اسم وروجک ما هم آناهید هست خیلی مااااهه دخترتون و جالبه دو تا آناخیدا شبیه هم هستن.... امیدوارم موفق باشه همیشه
azam mohammadi
3 شهریور 93 12:21
bah bah mobarak basheeeeeeeeeeeeee che keyke khoshmazeii che dokhtare naziiiiiiiiiiiiiii daste mamani obabaii dard nakone
مامان الناز
4 شهریور 93 9:51
بازم تبریک اناهیدجون ایشاله جشن 120 شالگیت در کنار مامانی وبابایی
مامان شقایق
4 شهریور 93 15:55
تولدت مبارک عزیزم
مامان آنیسا
4 شهریور 93 17:29
تولدت مبارک عزیزم
مامان هانا و آریا
6 شهریور 93 4:06
تولدت مبارک کوچولوی ناز
مامان آنیسا
6 شهریور 93 13:15
عزیزدلم روزت مباک
فائزه مامانه سوگند
10 شهریور 93 13:36
سلام خاله جوننننننننننننننننی بازم تولدت مبارک خوشگل خانم انشالله که همیشه به شادی و جشن و سرور مامانیش خیلی خسته شدی واقعا خستگی داره ولی شیرینه قربونه تیپش برم که انقدر خوش تیپه دخمل ناز
مامان ثمره
9 آذر 93 4:30
تولد آناهید عزیز مبارک باشه ... برام جالبه که عین لباس تولدش رو حوا خانمی من داره انگار من و شما سلیقه هامون شبیه همه عزیزم شاد باشید