فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

آناهید مهربون

غذاهایی که تا امروز میل کردم !

1391/12/14 0:58
نویسنده : مامان سحر
364 بازدید
اشتراک گذاری

     غذاهایی که تا امروز خوردم به ترتیب :

فرنی با شیر مامانی..فرنی باشیر محلی..فرنی بدون شیر..حریره بادوم..سوپ مرغ ساده.. سوپ مرغ با جعفری..سوپ ورمیشل..عصاره گوشت..سوپ کفتر چاهی)بابایی برام باتفنگ بادی شکار کرد ! (

           میوه هایی که تناول کردم:

سیب..خرما..موز..لیموشیرین

             دسرهای مورد علاقه من:

شیرموز..شیرخرما..شله زرد

              نوشیدنی مورد علاقه:

فقط وفقط شیر مامانیم ! دیگه هیچی ! مامانیم حتی آب هم به زور بهم میده !

                                          ١٣/١٢/٩١

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

جشنواره بزرگ تولید کتابهای صوتی کودکان
14 اسفند 91 13:19
دوست بزرگوار برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم . از شما بزرگوار رسما دعوت می شود درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و در اجرای این برنامه فرهنگی ما را یاری فرمائید.
بهاره مامان ونداد
14 اسفند 91 15:07
وای نوش جونت عزیزم امیدوارم خوش خوراک باشی ومامانی رو مثل ونداد من اذیت نکنی
مامان دخمل
14 اسفند 91 19:18
نوش جونت عزیز ایشالا کباب خور بشی خوش به حال مامانت که تو شیرشو می خوری دخمل من که اصلا شیر منو نمی خوره نامرد