فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

آناهید مهربون

لحظه هایم باتو ....

1391/12/16 2:11
نویسنده : مامان سحر
337 بازدید
اشتراک گذاری

چه آرامشی دارم هنگامی که کنارت می آرامم ..

چه حس خوبی دارم هنگامی که دست کوچکت را می بویم ومی بوسم ..

چه زیباست وقتی با چشمان زیبایت به رویم لبخند میزنی ..

چه شیرین است وقتی با سر انگشتان کوچکت صورتم را حس میکنی ..

چه دلنشید است شنیدن صدایت وقتی میخوانمت پاسخم میدهی ..

چه لحظه ای خواهد شد زمانی که مادرم بنامی ..

چه لحظه ای خواهد شد زمانی که اولین قدم ها را برداری ..       عشقم ..

چه لحظه های نابی ست با تو بودن ودر هوایی که تو هستی نفس کشیدن ..

چه لحظه های قشنگی با تو دارم .لحظه های با توبودن را چه دوست میدارم ..

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شقایق مامان آرشا
16 اسفند 91 10:26
مامان دخمل
16 اسفند 91 11:10
چقدر قشنگ حس یه مادر رو گفتین واقعا انشاتون خوبه ها
مامان ستیا نفس
16 اسفند 91 15:26
دوست عزیزم خیلی زیبانوشتی
نگین مامان آمیتیس
19 اسفند 91 17:33
خیلی زیبا بود این متن سحر جونمممممممممم مرسی مامان سحر با احساس لطیف مامانا همینن دیگه پر از احساس های لطیفن