فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

آناهید مهربون

چهارمین دندون طلا خانم

1392/2/10 15:29
نویسنده : مامان سحر
400 بازدید
اشتراک گذاری
نانازی مامان چهارمین مرواریدت بیست ونه فروردین ماه دقیقا دو ماه بعدازجوونه زدن اولین دندونت نمایان شد وتیزی خودشو به رخ انگشت مامانی کشید ! امروز دوازده روز ه ودیگه دندون چهارم به بلندی دندون بغلیش شده و خندیدنت کلی بامزه تر از قبل شده شیرینکم ! تازه خبر اینکه : من وتو از اولین روز این هفته بعدظهرا هر روز رفتیم گردش ! روز اول خونه مامان جون بودیم وسه نفری رفتیم بازار. من و مامان جون از کت وکول افتادیم! آخه کالسکه شما رو نبرده بودیم! فردای اون روز من وتو رفتیم پیاده روی ! البته شما کالسکه سواری ! تا فروشگاه رفاه رفتیم وبعدش بابا یی اومد دنبالمون وما رو برد دفتر ترجمه پیش دوستم فاطمه جون ! دیروز هم جفتی رفتیم پارک و دایی جونم اونجا بود ویک وساعت ونیم پیش هم بودیم . این روزا به جفتمون خوش میگذره. هم از خونه نشینی راحت شدیم . هم مامانی پیاده روی میکنه وهمینکه شما که عاشق دیدن بچه هایی کلی تو پارک واسه خودت خوش میگذرونی. اصلا هم بهانه گیری نمیکنی وهمش دور وبرت ونیگا میکنی .مخصوصا بازی کردن بچه هارو خیلی دوست داری تماشا کنی گل من ! فردا هم میخوایم بریم مهمونی خونه سپیده اینا. آش خوردن و دیدن فامیل و بزن وبکوب !
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آرمينا
10 اردیبهشت 92 15:58
مرواريدات مبارككككككككه هميشه به گردش و پارك
مامان آرمينا
10 اردیبهشت 92 18:57
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است زیباترین خطاب "مادر جان" است "مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
مامان نگار
11 اردیبهشت 92 15:27
مبارک باشه خانوم زرنگ که چهارتا چهارتا دندون داره ایشالا همیشه به گشت و گذار و بزن و بکوب مشغول باشین (البته با کالسکه)
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:17
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون. من یه گلم تویی برام یه ریشه مادر بمون کنار من همیشه کنار من بمون تا همیشه که هیچکی مثل مادرم نمی شه
مامان ستیانفس
11 اردیبهشت 92 19:06
زیبا ترین کلمه برلب های بشریت کلمه«مادر» وزیبا ترین آوا، آوای«مادرم» است.این کلمه آکنده از عشق و امید است، کلمه شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می خیزد وزیبائی است.مادر همه چیز ماست مادر آن روح جاودانی است که لبریز از عشق و زیبائی است روزت مبارک بانو
نگین مامان آمیتیس
13 اردیبهشت 92 16:35
الهی چهارمین دندونت مبارکککککک عزیزممممممممممم آمیتیس تازه اولین دندونش رو در آورده سحر جونممممممممم روزتون مبارککککککککککککککککککک
معصومه
14 اردیبهشت 92 11:10
سلام عزیزم مبارککککککهههههه ممنونم که به منم سر زدید
مامان نیایش
16 اردیبهشت 92 18:12
مبارکت باشه جیگر طلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان الناز
19 اردیبهشت 92 8:46
مامانی غیبت هات خیلی داره طولانی میشه ها