فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

آناهید مهربون

خواب ناناز

1391/11/20 14:54
نویسنده : مامان سحر
368 بازدید
اشتراک گذاری

خدا روشکر واسه خواب شبت اذیت نمیشی نازی. تقریبا ده ساعت میخوابی .خمیازه البته یه سه چهار باری واسه میل کردن شیر مامان رو بیدار میکنی اما نه با گریه !قلب با صدای مکیدن شست دستت بیدار میشم و بهت شیر میدم اماخودت خواب خوابی گل دختر ماه من . دیگه چی بگم از اذیت نکردنات مامانم ؟؟؟؟؟؟ماچ واسه همین خانمیاته که بابا میگه بهت بدهکاره دیگه قلب. واسه همین محجوب بودنت که وقتی صبحا بیدار میشی و میبینی من خوابم واسه خودت بازی میکنی تا من دلم واسه اون صدات ضعف بره و توی بغلم فشارت بدم و تو با شنیدن صدای من بهم نیگا کنی ولبخند بزنی و خودتو تو بغلم لوس کنی تا من کلا خواب از سرم بررررره ! واسه همین شیرینی هاته که میگم صبحای من قشنگ شدددددددهههههههههه قلبماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهاره مامان ونداد
13 بهمن 91 11:49
نانازی عروسکی هستی 1000 ماشالله مامانی اگه دوست داشتی به ونداد من هم یه سر بزن از تبادل لینک خوشحال میشیم
مامان دخمل
15 بهمن 91 9:43
دخمل من که خیلی دیر می خوابه و همش دوست داره بازیگوشی کنه گاهی تا ساعت 2:45 نصفه شب هم بیداره! ماشاا... آناهید جون خانووووووومه