فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

آناهید مهربون

دس دسی !

1391/11/27 11:54
نویسنده : مامان سحر
431 بازدید
اشتراک گذاری
دخمل مامان "شپل مامان" بالاخره بعداز چندروز تمرین با مامانی یاد گرفت با اون دستای کوچولوش دست بزنه !!!!!هوووووررررررررااااا مامانی برات میخونه دس دسی دس دسی . . . راستی دیروز که تو بغلم بودی بابایی بهت گفت بیا بغل بابایی توهم خودتوبه سمتش کشیدی ورفتی تو بغلش ! بعدش که من خواستم بغلت کنم برگشتی ونخواستی از بغل بابایی بیای تو بغل مامان !!!!!واااااااای که بابات چیکار کرد از ذوق ! مگه دیگه زمین میذاشتت ! میگفت دخترم باباییه ! تو بغل باباش راحته .. منو بیشتر دوست داره واز این دست حرفای مامان اذیت کننده ! فدای باهوشیاااااااااات مامان جونم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان دخمل
28 بهمن 91 8:14
ای جان همه دخملا این طوری نامردن هرچی هم براشون زحمت بکشی بازم میفروشنت به باباشون، خوب بلدن چه جوری دل اونا رو به دست بیارن کی بشه که آناهید جون نانای کردن هم یادبگیره اون وقت دیگه باید خوردش
سمیرا(مامان الناز)
28 بهمن 91 10:51
امان از این باباها که دخترها را سمت خودشون می کشن الناز منم به شدت بابایی شده
مامان یسنا
29 بهمن 91 11:43
سلام. چه دختر نازی هستی شمامنم شما رو لینک کردم
سوده مامان مهیار
29 بهمن 91 15:11
قربون اون دس دسی کردنت تپلی خانوم خیلی نازی
مامان کیان کوچولو
30 بهمن 91 19:45
ای جونم خوش به حالت مامانی من هر چی دس دسی تمرین میکنم کیان نمیزنه به جاش فقط به عقب و جلو خودشو تکون میده و مثلا ثق می زنه .. هوووووووووووووراااااا جیگر شیطون خاله