فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

آناهید مهربون

اولین دندون فرشته کوچولوی من

1391/11/30 0:46
نویسنده : مامان سحر
448 بازدید
اشتراک گذاری

ناناز مامان خیلی وقت بود منتظر این مروارید کوچولوت بودم دختر نازمامانقلب امروز صبح که داشتم مثل چند روز گذشته تو دهنت دنبال دنذون میگشتم.. یهو سفیدی  یه دندون که مثل مروارید میدرخشیدو دیدمممممممممم تشویقوای که چقدر مامانی ذوقیدو بوسید دخترشووووو ماچقهقههالهی فدات بشم که توهم با مامانی میخندیدی گل زیبای منقلب فکر میکنی چیکار کردم؟به بابایی تلفن کردم دیگه چشمک! گفتم حدس بزن چیکارت دارم؟گفت :از لیستت چیزی از قلم افتاده؟؟؟!!!!!نیشخند گفتم نه باباجون دندون دخملی رویت شده!خنده بابایی هم کلی ذوقید وگفت باید جشن بگیریم هورااونم یه جشن سه نفره ! قلب

مامانی الهی فدات بشم من که با اون نیمچه دندونت قاشق غذا رو محکم فشار میدیاز خود راضی بخدا خیلی جیگررررررررری...

 بخاطر اون دندونت بابایی ازت چندتا عکس خوووشمل گرفته که بعد میذارمشون همینجاچشمک

اما خبر بعد اینکه امروز رسما گذاشتمت توی رورویک ! مامانی دخمل گفت دکتر گفته ایراد نداره ! راستم میگن بابا مگه من وبابایی و همه نی نی های دهه ٥٠.٦٠که تو رورویک بودیم  پاهامون چه شکلی شده یا چه شکلی راه میریم؟؟؟؟؟!!!!!!!! متفکر

اتفاقا شما هم کلی حال کردی اون تو ! سر وصدا وبزن بکوبی راه انداختی که نگو هورا!! از فردا هم مفصل میذارمت تا واسه خودت حالشو ببری جیگررررررررررررمممممممممم چشمک

ببینم کی میتونی تکونش بدی و راش بندازی خانم طلا ! مشغول تلفنامروز که اصلا نتونستی باهاش حرکت کنیابرو من منتظرمااااااااااااااا خمیازه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان کیان کوچولو
30 بهمن 91 19:41
عززیزم مبارک باشه وااااااااااااای چه لحظه ای چه حسّی : * مبارک باشه مامانی دیدی دندون جیگر طلا در اومد ..
مامان دخمل
30 بهمن 91 23:26
مبارک باشه اولین مرواریدت می دونم که با همون نیمچه دندونت لبخندت خیلی زیباتر از گذشته شده آناهید مهربون ما
بهاره مامان ونداد
1 اسفند 91 16:27
مبارکت باشه عزیزم ازش حوب استفاده کن
مامان الناز
2 اسفند 91 10:59
وای مبارک باشه منم منتظرم توی دهن الناز این مرواریدهای خوشگل را ببینم دعا کن مثل اناهید خانوم زودی دندون دربیاره.هرچند الناز من کلا تنبله دکتر هم به ما گفت نذارین تو روروک ولی کیه گوش بده
مامان مهرو
2 اسفند 91 17:09
مبارکت باشه خوشگل خانوم کی شه کباب خور شی نازی .مهرو جونم 12روز از اناهید بزرگتره ولی هنوز مروارید نداره خیلی هم اذیته براش دعا کن جونی
مامان کیان کوچولو
5 اسفند 91 0:07
حالا ایشالله که بمونه تو روروئک ... !!! این رورئک نعمتیه ها ااااا....
نگین مامان آمیتیس
9 اسفند 91 1:11
bah bah dandonat mobarakkkkkkkkkk ==n do kon dandonaye amitis ham dar biad dige hesbi kalafe shode az khareshe lasash roroak ham kheili khobe ham mahichehaye pasho ghavi mikone hamishe kenare ham shad bashinnnnn azizaye delam bos bos