فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

آناهید مهربون

قهر کردنات

1391/12/1 15:35
نویسنده : مامان سحر
342 بازدید
اشتراک گذاری
نانازی من امروز متوجه شدم که اسباب بازی جدید میخوای! دیگه به این جی جی هایی که داری علاقه نشون نمیدی . از شونه ت وگوشی موبایل مامانی وکیبورد خوشت میاد !وقتی امروز میخواستی شونه توبکنی توی دهنت ومن با زور از تومشتت که محکم گرفته بودیش دراوردم چه قهری کردی و گریه ای سر دادی........هرچی دیگه دستت میدادم نمیگرفتی وفقط و فقط شونه تو میخواستی بلا ! اخرشم توی بغل بابایی اروم گرفتی نفس مامانیییییییییی
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان دخمل
2 اسفند 91 9:46
ای جان مثل اینکه دخملو چشم زدیم گفتیم چقدر مهربونه پس قهر کردن هم بلده قهر کردنش هم قشنگه من نمیدونم این دخملا چرا اینقدر بی معرفتن هرچی براشون زحمت می کشی آخرشم خودشون رو برای باباشون لوس می کنن
مامان الناز
2 اسفند 91 11:00
منتظر عکس های جدید اناهیدخانوم هستیم
بهاره مامان ونداد
2 اسفند 91 21:03
وای خاله جونم که تو این سن کم یاد گرفتی قهر کنی بزرگ بشی چی میشی