فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

آناهید مهربون

وقتی تو دلم بودی

1391/12/3 0:24
نویسنده : مامان سحر
307 بازدید
اشتراک گذاری

emroz 25 ordibeheshte 91

saate 5.5

vase dokhtare golemon weblog sakhtam

emroz 6maho 10 rozame

halam khobe golam

?u ham khobi khanomam

   این متنو وقتی شیش ماهه باردار بودم نوشتم  گلم...اما بعدش رمزو فراموش کردم و اصلا هم نیومدم سراغش ! اماچهار ماهگیت نانازم تصمیم گرفتم این وبلاگ جدیدو واست درست کنم..آدرس قبلی رو همین چندروز پیش یادم اومد...وقتی میخونمش یاد اون حس های بارداریم میافتم...یاد اون استرسا ..اینکه تو توی چه وضعیتی هستی...خوبی...سالمی...چه شکلی هستی..چشات چه رنگیه...و اینکه کی میای توی بغلم...خدا روشکر که همه چیز باسلامتی جفتمون سپری شد.......خدا را خیییییلی سپاسگزارم.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان دخملی
3 اسفند 91 2:20
سلام مرسی عزیزمممممممممممممم
مامان مهرو
3 اسفند 91 12:05
مرسی به ما سر زدی من با اجازه لینکتون میکنم چون دخی ها همسنن
مامان دخمل
3 اسفند 91 15:02
شمام مثل منید که هر وقت به دخمل نگاه می کنم بلند می گم خدایا شکرت بخاطر اینکه دخملمو بهم دادی؟