فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

آناهید مهربون

کلماتی که من تا امروز بلدم !

1391/12/5 15:06
نویسنده : مامان سحر
448 بازدید
اشتراک گذاری
-baba-eh-oom- bah bah-meh-mama-ish باقیش الان تو ذهنم نیست مامان جونم .. فدات بشم الهههههههیییی... راستی امروز واسه اولین بار شست پای چپتو همراه با جورابت تو دهنت کردی ! منم بدو بدو اومدم وازت فیلم گرفتم ! قربون خودت و شست پاتو جورابتوهمه چیزاااااااتتتتتتتتتتتتت ........
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

الهه مامان یسنا
5 اسفند 91 22:32
چه خانمی به به!!! منم دلم ضعف رفت واسه شست پا و جوراب و ...
مامان الناز
7 اسفند 91 12:20
اره خیلی بامزه است وقتی شصت پا را همراه با جوراب میخورن
مامان ستیانفس
8 اسفند 91 0:51
عزیزم لینکنتون کردم امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشیم
مامان پارسا و پوریا
8 اسفند 91 2:31
سلام مامان سحر.چه دخمل نازی، خوشحال میشم به منم سر بزنی.منم اراکیم.
رضوان مامان رادین
8 اسفند 91 13:30
فدای حرف زدنت فرشته ناز خالهمنم لینکتون کردم گلم
مامان ثنا
8 اسفند 91 14:57
مامان آناهید لینک شدی. دخمل گلتو به جای من هم ببوس
نگین مامان آمیتیس
9 اسفند 91 1:06
ghorbonesh beram mikhad dige zabon bazkone azize dalammmmmm ye alame bossssssssssssssssssssss baraye mamani o dokhmaliye khoshgel
مامان آرمیتا
9 اسفند 91 13:11
کوچولوی نازی داری لینکت کردم به من و کوچولوام هم سر بزن اگه لینک کردی خبر بده مرسی مامان آرمیتا
مامان دخمل
10 اسفند 91 8:43
سلام عزیز ممنون که به یاد مایید واقعیتش من از روزی که برگشتم سر کار به هیچ کدوم از کارهای دیگه ام نمی رسم از جمله نوشتن وبلاگ دخملم. ولی هر روز میام و به وبلاگ آناهید جون سر می زنم حتی اگه شده چند ثانیه واون صورت بامزه پر از انرِرژی و معصوم آناهید جون رو می بینم و البته با دیدن موهاش یه آه هم می کشم (آخه دخملی من کچله) و میرم
رضوان مامان رادین
10 اسفند 91 16:07
سحر جون آناهید جیگر طلا را آتلیه بردید؟من رادینو بردم عکسدونه دکورای قشنگی داشن واسه عکس گرفتن



عزیزم عکسای آناهیدو باباش میگیره.من وبابابییش عکسای با فون ساده رومیپسندیم.برجستگی و محتوای عکس برامون مهمه.دکور زیاد برامون مهم نیست.مرسی از توجهت وممنون که به آناهید جونم سر میزنید.گل پسری رو ببووووووووووووس