فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

آناهید مهربون

برای تو ..

1391/12/12 0:57
نویسنده : مامان سحر
319 بازدید
اشتراک گذاری

هنگامیکه با تندبادحوادث دست به گریبانی

 و باسرسختی با طوفان در نبرد

        " تا توانی ایستادگی کن"

ولی آنگاه که نه پای رفتنت بود و نه تاب ایستادنت

              "بنشین وصبرکن"

وبدان که طوفان زندگی را زمانیست و تندبادها زمانی میگذرند و میگذارند که برخیزی و مهم اینست که :

      "برای برخاستن مهیا باشی"

                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان دخمل
12 اسفند 91 11:34
سلام من شما رو به یه مسابقه دعوت کردم بیاین وبلاگم ببینین
مامان ایدین
12 اسفند 91 13:12
سلام سحر خانومی خوبی ماشالا به این گل دختر همه عکسای وبلاگتو نگاه کردم خیلی خوشکل بودن سحری ما میتونیم دوستای خوبی واسه هم باشیم
شقایق مامان آرشا
13 اسفند 91 11:10