فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

آناهید مهربون

شیرین کاری های هفت ماهگی !

1391/12/20 1:03
نویسنده : مامان سحر
498 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلمون دیگه بدون کمک میتونه بشینه و اصلا خوابیدنو دوست نداره وقتی میخوابونیمش دستا وپاهاشو سیخ میکنه وداد میزنه  یعنی که بابایکی بیاد منوبنشونههههههههه دستاشو که میگیریم خودشو نیم خیز میکنه که بتونه بشینه وقتی هم که نشست شیطنتای شیرینش شروع میشه دستشو تاجایی که میتونه دراز میکنه تا وسیله یا اسباب بازی  مورد هدفش رو بتونه بدست بیاره یعنی من عاشق این حرکتشم .. انقد که میخوام از ذوق این کارش خودمو خفه کنم!!! وای به حالی که اون چیزی که مورد علاقه شه مثل(تیکه نون-شونه سرش-گوشی من-کنترل تلویزیون)رو از دستش بگیرم...اول خودشو میلرزونه بعدش به من نیگا میکنه وبا غیظ میگه ااااههههههههه (یعنی میخوامش) ومرحله بعد گریه با بغضه!که دل آدمو کباب میکنه ومجبور میشم یا بهش برگردونم شی موردنظرو یا اینکه بغلش کنم وبلند بشم تو خونه بگردونمش تا حواسش پرت بشه!در اون لحظه هر وسیله دیگه ای بهش بدم قبول نمیکنه وهمون قبلی رو میخواد! الهی که من قربون اوناااههههههههه گفتنات بشم نفسم.....

شبها بین ساعت 9.30تا 10 میبرمت توی اتاق که بخوابونمت.بعضی وقتا که حسابی خسته باشی سریع بعد از خوردن شیر میخوابی اما بیشتر وقتا کلی از این شون به اون شون میشی در حالیکه شست مبارکت توی دهنته وگاهی در این حالت آوازم میخونی! وکلی هم بالا پایین میری وکل تختو یه دور میزنی تا خوابت بره!(گردشای 180 و360 درجه)

موزیک مورد علاقه ت که هر وقت بشنوی در هر حالت وهر جای خونه باشی سرتو به سمتش برمیگردونی ودنبال صفحه تلویزیون میگردی یکی اعلام برنامه شبکه 2 ایرانه واون یکی اعلام برنامه شبکه من وتو ! یعنی انقد خوردنی میشیتو این حالت که میخوام بیام بخورمتتتتتتتتت ..انقد با احساسات مامان بازی نکن جیجرررررررررم

غدا خوردنتم اخه خیلی خوشمزه ست.....وقتی یه چیزیو که خیلی دوست داری( مثل شیر موز یا سیب)دارم بهت میدم به محض اینکه قاشق اولو میخوری برای قاشقای بعدی زودی دهن خوشگلتو باز میکنی و سرتو تا اونجا که میتونی میاری جلو ومنتظر میشی ...الان که دارم اینا رو مینویسم دارم ضعف میکنم برات انقد که این کارای تو بامزه وشیرینهههههههههه

چیزی روهم که دوست نداری بخوری قاشق اولو که بهت میدم واسه قاشقای بعدی سرتو میچرخونی و دیگه اصلا نمیشه گولت زد وبه زوربهت بدم بخوری !وقتی این کارو میکنم دهنتو محکم قفل میکنی واگه بزور بخوام قاشقو تودهنت بکنم با اون نیمچه دندونت محکم قاشقو میگیری واجازه ورودبهش نمیدی ! البته من دیگه کاملا تسلیم شدم و فقط غذاهایی رو واست میپزم که دوست داری  گل مامانی

یه چیز دیگه اینکه اگه دوتا غذا باشه که یکیشو دوست داری و اون یکی رو نه.. اگه یکی در میون ازشون بهت بدم تو متوجه میشی وسرت کلاه نمیره ! فقط همونو که دوست داری میخوری و واسه اون یکی سرتو برمیگردونی بلاااااااا

با غلت زدن هم که زیاد میونت خوب نیست واصلا روی شکم خوابیدنو دوست نداری و زود دادو هوار راه میندازی که برت گردونیم..ولی همش دوست داری بشینی وبازی کنی ! از سینه خیز رفتن و گشتن با رورویک هم هنوز خبری نیست !تو رورویک فقط کمی دنده عقب میری وکلی با اسباب بازی های جلوش بازی میکنی ..شاید بخاطر کف خونه ست که موکته شایدم از تنبلی شماست !

یه خرده هم نانایی یاد گرفتی..وقتی برات نانای نای میخونم سرتو تیکو ن میدی و بلند جیغ میزنی وآواز جیغونکی میخونی ومیکوبی رو پاهات و ابراز هیجان میکنی! اگه تو رورویکت باشی کل بدنتو تیکون میدی وکمر قشنگتو سرتوجلو  و عقب میکنی .. کلا یه چیزایی از رقصیدن سرت میشه خوشگل مامانی دختر منی دیگه جای تعجب نیست که این چیزا رو زود یاد بگیری  

دیگه چیزجدیدی به ذهنم نمیرسه. اینا توانایی های تو هستند تا امروز که دومین روز هشت ماهگیته !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

زهرا مامان امیرحسین
20 اسفند 91 8:26
سلام مامان آناهیدجون خیلی ماهه دخملتون الان که داشتم این مطلبو میخوندم دیدم چقد کارای بچه ها شبیه همه آناهید مهربونو ببوسین منم لینکتون کردم
شقایق مامان آرشا
20 اسفند 91 12:16
آفرین به کل دخترم خیلی بلا شدی خاله.مامانی اگه دوس داری روروئک بره شما باید با هاش تمرین کنی.رو در روش بشین با کمی فاصله دستاتو باز کن یا یه چیز که دس داره را نگهدار و هیجان بده تا بیاد به سمت جلو واز زمان کم شروع وبعد بیشتر کن تا یاد بگیره همه بچه ها هر چیز را با آموزش یاد می گیرنداینم برا مامان مهربون
مامان دخمل
20 اسفند 91 15:12
این دخمل باهوشو میخواین گول بزنین آخه! این بچه ها به همه ما درس میدن به خدا
رضوان مامان رادین
21 اسفند 91 20:45
جیگرتووووووووووووووو فرشته کوچولو..عزیزم خصوصی
مامان دخمل
22 اسفند 91 9:20
خصوصی دارین
مامان ثمین
23 اسفند 91 3:08
سلام آفرین به این دخمل ناز بااین همه کارای جدیدعزیزم بیاین پیش ماخوشحال میشیم
مامان الناز
24 اسفند 91 9:09
الناز منم عاشق گوشی و کنترل تلویزیون و وقتی چشمش بهش بخوره سریع خم میشه برای گرفتنش با این شیرین کاری هاشون ادم فقط میخاد درسته قورتشون بده