فرشته مهربون من ومحمود : آناهیدفرشته مهربون من ومحمود : آناهید، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

آناهید مهربون

حرفای بابایی با دخترش . . .

1391/11/12 0:26
نویسنده : مامان سحر
319 بازدید
اشتراک گذاری

 بابایی گفته واست بنویسم:

خدابزرگترین ثروت دنیا رو به من داده نانایی واون تویی بابا . .اما بابا خیلی به دخترش بدهکاره عزیزم .. تو این شش ماه اصلا بابا رو اذیت نکردی . . . اینا همه از خانمیته بخدا . از محجوبیت . ازمهربونیت . .خیلی عاشقتم بابا . . تنها امیدم برای زندگی . . بابا تو رو که میبینه همه غصه هاش یادش میره . . دخترم ماهه ماه ماه شب چارده .. خیلیها آرزوی یه همچین نعمتی رو دارن ..ایشالا خدا بهشون بده . روزی هزار بار خدا رو بخاطر وجود تو شکر میکنم . . . 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمیرا(مامان الناز)
12 بهمن 91 10:28
ماشاله به این دختر ناناز با الناز من فقط یک روز فرق داره خدا واستون نگهش داره دخمل منم خیلی خیلی بابایی شده
مامان دخمل
15 بهمن 91 9:40
راست میگن که دخترا هووی مادرا هستن